مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

نخستین سالن مطالعه عمومی دارای مجوز شهر شیراز در شهرک گلستان به طور رسمی همزمان با بزرگداشت هفته کتاب افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

افتتاح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، روح‌الله منوچهری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در مراسم افتتاح نخستین سالن مطالعه عمومی شیراز گفت: پیش از این نظارتی بر فعالیت‌ها و خدمات سالن‌های مطالعه عمومی وجود نداشت. از سال ۹۸ نهاد کتابخانه‌های عمومی عهده‌دار نظارت بر سالن‌های مطالعه شد که در این راستا آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه مشخص شد و سالن‌های مطالعه سر و سامان گرفتند.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی سالن‌های مطالعه هزینه‌های کلانی بردارد، عنوان کرد: پیگیری‌هایی در این زمینه با سازمان های مختلف انجام شده تا تسهیلاتی دراختیار افراد قرار گیرد تا سالن‌های مطالعاتی به تجهیزات به روز و جدید مجهز شوند. سالن‌های مطالعه به مردم کمک می‌کند تا بخشی از نیاز آنها برطرف شود و فرزندان و جوانان این مرز و بوم آینده بهتری داشته باشند.

سالن مطالعه دکتر معین با زیربنای ۲۵۰ مترمربع در شهرک گلستان شیراز با ظرفیت پذیرش پنجاه نفر اداره خواهد شد. این سالن مطالعه دارای بخش VIP، اینترنت پرسرعت و اتاق‌های مطالعه است. سالن مطالعه دکتر معین طبق مصوبات ستاد ملی کرونا همزمان با بازگشایی کتابخانه‌ها برای اعضا از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۳ فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 565827

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha